skip to main | skip to sidebar

iOS product development

the reflection of my steps through iOS products development

вівторок, 4 листопада 2008 р.

борьба за такты

Разработка на PC и производительность — Latency ( оригинальная видео-лекция и презентация - Machine Architecture: Things Your Programming Language Never Told You )

What every programmer should know about memory, Part 1 (Article)

Ещё раз про latency

Introduction to SSE Programming

Intel® 64 and IA-32 Architectures Software Developer's Manuals
Автор: Kostiantyn Sokolinskyi на 11/04/2008 06:11:00 дп
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Ярлыки: latency, memory

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)
Powered By Blogger

Передплата на

Публікації
Atom
Публікації
Коментарі
Atom
Коментарі

Архів блогу

  • ►  2013 (1)
    • ►  лютого (1)
  • ►  2011 (13)
    • ►  листопада (1)
    • ►  серпня (1)
    • ►  липня (2)
    • ►  червня (2)
    • ►  травня (2)
    • ►  квітня (3)
    • ►  березня (2)
  • ▼  2008 (5)
    • ▼  листопада (5)
      • гегемония качества монстров
      • борба за такты - многопоточность
      • swf 2 html
      • Wide Finder 2: processing 42GB of httpd logs, 300X...
      • борьба за такты

Про мене

Моє фото
Kostiantyn Sokolinskyi
Kharkiv, Ukraine
iOS products developer. GUI and animations, business logic, asynchronous programming, user experience and usability. Project management and team leading - http://twitter.com/#!/sokol8
Дивитися мій повний профіль